Atlanterhavsveien

Atlanterhavsveien
Storseisundbrua, Alltid fasinert meg det navnet der. Prøv å sei det mange ganga fort etterhverandre, etter å ha drukket ei flaske vin da.. ;-)

onsdag 13. februar 2013

Ugler på Myra

Myra er stedet der jeg holder til, det huset er, og der jeg trives som plommen i egget (tross eggehviteallergi)

Her er det merkelig nok begynt å dukke opp så masse ugler. Og jeg digger det. De er søte da, det må sies. Og de kommer fra venner og kjære. Jeg velger jo å tro at de kommer hit fordi jeg assosieres med uglens klokhet og at den er søt ja. :-)

Det hele begynte med at jeg kjøpte gardiner til soverommet mitt. Og da MÅTTE jeg jo bare ha ugler på.
Siden har det "balla på seg" med bilder, kopper og figurer. Og jeg ønsker meg stadig mer.

Her er litt av utvalget.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar