Atlanterhavsveien

Atlanterhavsveien
Storseisundbrua, Alltid fasinert meg det navnet der. Prøv å sei det mange ganga fort etterhverandre, etter å ha drukket ei flaske vin da.. ;-)

tirsdag 19. februar 2013

Dagens vims.

I natt overnattet jentene og jeg i Ålesund med lillebror. Vi skulle sette nesa mot Eikefjord og foreldra mine etterhvert. Men vi hadde gooooood tid.
Kom oss av gårde litt før 12. Hadde ikke kjørt mer en. 15 minutter før vi var tom for spylervæske. Med våt veibane, sol i mot, og mye trafikk var det litt skummelt. Fikk stopper og fikset dette. Sikten ble upåklagelig helt til vi kjørte inn i et råketeppe på Sunnmøre.

Kjørte rett inn på alle ferjene, så det klaffet jo helt perfekt. Bortsett fra at undertegnede holdt på å dø på seg av røykesjuke. Men det ordnet seg. ;)
En halvtime fra målet begynte oljelampen å blinke i svingene. Og ti minutter før målet kom bensinlampen på. Så vel fornøyd med å komme fram roet pulsen seg og skuldrene senket seg, en stund.


Jeg holdt meg "rolig" i tre timer. Så begynte jeg å bli rastløs. Når endelig jentene kunne kommanderes i søvn, oppdaget jeg at jeg har glemt igjen toslettveska i Ålesund. Greit med tannkoster osv, men medisinen.... Gaaa, . Er det mulig å klare å glemme omtrent alt på en dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar