Atlanterhavsveien

Atlanterhavsveien
Storseisundbrua, Alltid fasinert meg det navnet der. Prøv å sei det mange ganga fort etterhverandre, etter å ha drukket ei flaske vin da.. ;-)

søndag 10. februar 2013

Morsdag faktisk...

Hurra, i dag er dagen for alle mammaer! Tenk så heldige vi er som har den dag slik som er helt egen. Så heldig jeg er, som har mine to herlige jenter. Som krangler og sloss, er ufine med hverandre, og mesteparten av tiden gjør det de kan for å irritere den andre. Men likevel de beste to jentene i verden. Vet ikke hva livet mitt hadde vært uten, trist tror jeg. Veldig trist og kjedelig. I dag sitter jeg her uten jentene, har levert dem fra meg til pappaen som skal ha dem i en uke. Det er litt trist, på en slik dag. Men sånn alt i alt så hadde det vel ikke gjort store forskjellen om de var her. Jeg er inne i en periode nå med masse vimserier. Jeg har sovehjerte deluxe, men nå viser det seg at det er jo faktisk mangel på en hel haug med vitaminer og syrer i kroppen som er grunnen til det.D-vitaminmangel, folsyremangel, b12 mangel, og allergi mot eggehvite. Så jeg har en plan framover: Mer sol, mer frisk luft, sprøyter, mer makrell i tomat. Og mer aktivitet for å få opp psyke og vekk med giddaløshet. Gjennomtenkt kosthold kan også være lurt. Jeg er blitt flink (for å være meg) til å ringe og ordne opp i ting. Hurra. Jeg som har telefonskrekk til de grader, nå har jeg fiksa både det ene og andre UTEN å grue meg i dagesvis. Litt stolt!!! Ellers er jeg flink til å vinke og hilse på folk jeg ikke kjenner. Altså, jeg tror jo at det er rette bilen, eller jakka osv da men når jeg kommer litt nærmere da så ser jeg at jeg har tatt feil. Herlighet til rare folk blir da :) Noen smiler og vinker tilbake, mens andre bare ser på meg som om jeg skulle vært verdens rareste. Hehe, det er jeg sikkert også men... Alt i alt, vims eller ikke. I dag startet dagen med en brødskive med makrell i tomat, og jeg skal ta sol. D-vitamin for dagen..Check Folsyretilskudd- check Så nå gjelder det å manne seg opp for å ta den første b12 sprøyta i morgen. I can do it!!
Jeg har stor tro på at denne her kan løse mye av min dovenskap. En vitamininnsprøytning er da noe vi snakker positivt om i de fleste tilfeller ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar