Atlanterhavsveien

Atlanterhavsveien
Storseisundbrua, Alltid fasinert meg det navnet der. Prøv å sei det mange ganga fort etterhverandre, etter å ha drukket ei flaske vin da.. ;-)

tirsdag 12. februar 2013

Håper på en ny verden!

Mandags morgen tok jeg mot til meg og dro til legesenteret og fikk satt første B12 sprøyta. STOLT! Jeg har ikek peiling på hvor fort jeg kunne forvente resultater, men for å si det slik: for første gang dette året har jeg holdt ut en hel dag uten å sove lenge eller tatt meg en dubb i løpet av dagen/kvelden!!!! Jeg fikk til og med gjort litt i heimen, malt og ryddet. Det var en fryd å kjenne at en lever litt igjen. Jeg tenkte dette sikkert hadde å gjøre med innstillingen min. Men i dag på jobb så fortalte en kollega at hun fikk virkning av b12-sprøyten omtrent med det samme hun tok den. Så jeg håper!!! I natt sov jeg bare fire timer, men likevel så er jeg ganske så kvikk i dag. Det er en herlig følelse, og en helt annen tilværelse. Tenk at et lite stikk i baken og litt vitaminer skal gjøre en så stor forskjell? Helt utrolig. Så nå må jeg innrømme at jeg ser litt lysere på livet. For er det sånn etter første dose, da kan jeg jo faktisk få et "normalt" liv igjen når mengden er på normalnivå da. Dette virker bare lovende. Får håpe jeg ikek bikker andre veien og blir helt hyper hehehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar